dator

1kommentarer

Faan va länge sen man var här, känns lite onödigt att betala 200 spänn i månaden på internet när min dator fortfarande är pajj! ja så då får man sitta på komvux och skriva lite.

Igår kväll var Sofie och Ellen hos mig och käka lite tacosgratäng (så jäkla gött) men min mage känns fortfarande svullen som en spärrbalong.. Anna lagade gratängen och hjälpte mig att plocka iordning och handla osv. Vi var helt psyko igår jag och Anna! har lite dåligt samvete över våra skrattanfall och vårat anmällt dåliga uppförande igår Sofie såg måttligt road ut kan ja tillägga! Men vi var så jävla övertrötta och om man märker att nån blir trött på oss så blir det bara ännu värre tyvärr...synd att våra vänner verkligen inte har samma humor som våran familj har,då det onekligen väldigt lätt blir missförstånd hehe.. jaja de är förmodligen vana vid oss vid detta laget!

Jag hade det mycket trevligt iallafall och hoppas att vi snart träffas igen!
Ne nu ska jag försöka göra lite nytta igen..

1 kommentarer

Elinor

06 Dec 2007 14:59

ja man kan säga att ni var lite lätt fnittriga, men älskar er ändå, även om ni har sjuk humor.. =P
Pöss på dig vännen!

Kommentera

Publiceras ej