måndag

1kommentarer

Fy faan va trött jag är då.. sitter hemma hos Anna nu eftersom jag fortfarande inte har nån jäkla dator hemma!!! aahhr..blir så less, undrar om den nånsin blir lagad?!
Anna Tom och jag har varit hos Mor en sväng idag och snyltat lite! Har varit så sugen att hitta på nåt idag men de är aldrig nån som vill hitta på nåt mé mig! vill ju för faan kunna gå ut och ta en kaffe eller en öl på kvällen me nån..spela biljard fika va faan som helst bara jag får komma ut och se folk kunna driva med folk är ju livsviktigt för mig ju..börjar bli lite trökigt att sitta ensam hemma och driva med folk på tv:n
JAG Ä SÅ JÄVLA TRAGISK!!!

idag har jag hunnit höra Marie piccassos? låt spelas minst 3 gånger under mina bilfärder genom stan. som om man inte tröttnat på människan redan när bigbrother sändes..åhh de ändå som skulle göra de hela uthärdligt är ju om henne söta pappa hördes snörvflandes i bakgrunden..

                                         

1 kommentarer

linda

18 Dec 2007 14:52

vet vad du menar, maries pappa har fått mig att storböla mer än en gång....vilken fantastisk bild. puss

Kommentera

Publiceras ej