Nu e de jul igen å nu e de jul igen..å julen varar..

2kommentarer


image57
fy faan va dyrt allt blir lagom och bra till julen! smällar man får ta i dessa tider antar jag!

Igår var vi på Lucia fest med barnen det var jätte kul, de va så himla söta (mina barn alltså) ok då de andra snorungarna var ganska söta dom oxå! Sångbegåvningen var väl inte på idol nivå direkt men alla sjöng iallafall.
Ett av barnen i gruppen tyckte de var roligare att bara skrika mellan varven..det gladde mig att det inte var ett av mina små änglar hehe. Mitt hemma lagade julgodis gick åt som smör i solken! känner mig riktigt duktig.Godiset bestod av följande: gräddkola med jordnötter, polkagristryfflar och vanlig smaskig kola! som jag har slitit med detta jäkla godis! nästa gång ska jag strunta i att slå in dem i papper och sånt lyx, bara att slänga i hop de i en klump så kan alla äta från varsitt hörn.. faan va jag är smart! nu ska ja avnjuta en rykande het kopp kaffe sen lite nytta by by .




2 kommentarer

Linda

12 Dec 2007 16:02

"Polkagristryffel"?

Hallå där, Nigella! Låter avancerat, fast grymt gott. Hade gärna avnujutit den där rykande koppen med hett kaffe och en liten tryffel tillsammans med dig. Miss you! Kram kram från mig.

Anonym

13 Dec 2007 11:23

haha ja hon är min största idol efter Martha! kram på dig me min älskade kusin!

Kommentera

Publiceras ej