hysteriskt kul...

2kommentarer

Alltså! shit vad deprimerande det är när ingen finns i min närhet som kan skratta lika mycket åt mina roliga skämt som jag själv gör..
har ju (enligt mig själv) varit hysteriskt kul på sista tiden! Anna är bara lika dryg som vanligt och fattar ingenting och Stefan och barnen är måttligt roade av mitt skojjfriska humör!
Stefan rörde inte en min när jag beklagade mig över mina hemska bröst ,och förklarade att det måste vara riktigt illa när till och med vildvittrorna har snyggare bröst än mig! HAHAHAHA (eller hur?)
har även haft en del "rädda jessika" skämt på lager just nu, när de har en massa rör och brunnar ute på gården (de bygger om ) men ni ska inte tro att någon skrattar inte! faaan va trökigt.. jag som är så jävla rolig!
istället får jag i min ensamhet roa mig med att skratta åt alla pinsamheter på tv:n och låtsas att mina roliga kusiner och även Cia sitter hemma hos mig och förstår sig på min taskiga humor..
i´m so fucking lonley! snyfft..

till råga på allt så har jag ackne och ser ut som pizzaface! vågar inte gå nånstans utan min trogna keps!
vi är nu friska  har varit magsjuka hela familjen även Stefan, men nu jävlar ska vi ut bland folk för första gången på över en vecka! med två monster hemma känns det som två svåra år! ja och föresten min dator är fortfarande ur funktion så de lär dröja innan jag siter framför datorn igen...

2 kommentarer

S

25 Nov 2007 21:32

Villken humor?

Anonym

27 Nov 2007 09:55

Du är sjuk! Min kära vän.. men jag skarattar visst åt dina skämt.. å tack. dryg? ure evil.. love u!

Kommentera

Publiceras ej