imodium..

2kommentarer

Min mage bubblar oroväckande och jag känner mig illamående, jag innbillar mig förmodligen som vanligt eftersom jag har fått reda på att det går magsjuka just nu så självklart måste jag ju vara drabbad!

är på komvux just nu, sen  börjar min "mupp lektion" kl 13.00. har inte nån anledning att vara här nu egentligen men de är så trökigt hemma och sen försvann elen när jag skulle koka kaffe så då var de bara att fly fältet för  avnjuta en kopp tillsammans med Ellen istället. ne men fy va illa ja måår.. kakkit värre!

skulle helst av allt bara åka hem och bädda ner mig och sova i hundra år tills en prins kommer för att väcka mig.
(min ofantliga skönhet är ju naturligtvis bevarad under dessa år) drömma kan man ju.
inget nytt på "days fronten" ? har inte orkat se på de nånting händer ju fan inget ändå får se om de har hunnit lista ut vem som är mördaren innan året är slut..

Jaha och så är Emma i London och Linda har väl säkert börjat jobba me sitt nya jobb jag vill ju att ni ska komma hit nu ju!!!
ne nu ska ja inte tråka ut någon mer så by by my darlings..

2 kommentarer

Elinor

08 Nov 2007 21:27

Hej, darling! Hoppas att allt e bra. Det va länge sedan jag pratade med dig nu... Fåt ta och ringa till dig imorgon. kram

Linda

11 Nov 2007 15:43

Hej! Du har inte sett den nya reklamen på tv för creme mot analklåda? Det kan ju vara det som ger dig den där "bubblande" och kittlande känslan du beskriver i inlägget! Puuuuss

Kommentera

Publiceras ej