4 oktober

1kommentarer

japp! då var de fixat. jag börjar på komvux på tisdag 9 okt. vi ska mjukstarta med en datakurs (grund)
känns bra, behöver komma igång och få bort min torgskräck.
Elinor var så jäkla snäll som var med mig och stöttade mig idag, hade faan aldrig gått dit utan henne!
till våren blir det väl eng A tror jag men vi får se.

Är hemma nu har varit hos Hazar och sett vår favorit serie "du är vad du äter"  naturligtvis hade vi ju dagen till ära gjort i ordning tårta och bullar! eller ja, Hazar baka tårta jag hjälpte till ytterst lite och jag tvingade Stefan att komma hit med en bull påse!
så nu är jag proppmätt och de känns som om jag skulle kasta upp vilken sekund som helst nu..
har för jävla ont iryggen så nu orkar ja inte skriva nå mer.                                     The force will be whith you

1 kommentarer

Linda

05 Oct 2007 16:40

Visst var de snygga och fräscha de som var med i veckans "Du är vad du äter"? Särskilt tjejens utseende avundades man...

Kommentera

Publiceras ej