Brownies!!

2kommentarer

Nu sitter jag här en liten stund , håller på att baka lite brownies, mums..
väntar på Ellen.. var är du min kära vän ja ska ju bjuda på kaka! Ja ja du hör säkert av dig snart!
Det har gått ovanligt bra i skolan idag! känner mig mer bekväm nu, synd att de är höstlov nu när jag äntligen har vant mig lite me de här.
I morses så har jag och Hazar varit mycket duktiga minsan! vi gick en halvtimme, vilket räckte för ja var nära på att storkna! snacka om dålig kondis.. imorgon ska vi vara lika duktiga hoppas ja! Vi har lovat varandra att vi ska gå kl 9.00 varje morgon så nu får vi faan hålla de oxå! ne nu ska ja se till kakan! over and out....

2 kommentarer

Elinor

23 Oct 2007 21:39

Förlåt vännen... Ska gottgöra dig.. puss och kram

S

07 Nov 2007 16:55

Ät inte så mycke kakor då

Kommentera

Publiceras ej