denna smäääärta

0kommentarer

jag har ont i ryggen! haft backflöde hela natten, mår illa ont i huvudet ja, en vanlig morgon me andra ord!
så stel att jag knappt kan skriva! vill bli upphängd i taket så alla kotor och leder i kroppen sträcks ut! åå va skönt..fast ont!  håller just på att tvätta för fulla muggar. de borde vara olagligt att gå upp innan kl 6 på morgonen!

Barnen är hos stefan så de blir en relativt lugn morgon  jag har inte snusat ännu undrar när första raseriutbrottet kommer.. har kommit fram till att jag har ett hemskt morgon humör..eller ja ivanliga fall också stackars anna o stefan oftast de som får ta smällen! fast de retar ju upp mig me flit så dom får skylla sig själva! feel my rath..
ne nu har ja bättre saker för mig än att sitta här och se dum ut. kakk!

Kommentera

Publiceras ej