förbannnade mansgris

0kommentarer

nu är ja så arg att jag bara skakar! jag gick precis hem från min kompis..nämner inga namn! jag sa att nu går jag och så slängde jag nästan igen dörren. vi har nämligen stått i en timme och tagit kort på kläder ja ska sälja åt henne och vi har tagit korten så att hennes huvud inte är med! för då tror alla att det är jag då vi är lika varandra samma hår längd och färg och liknande kropp osv... men nu komm hennes störda man och fråga om han fick se korten och jisses vilket jävla liv de blev! på deras språk desutom men de var ju inte så svårt att lista ut va han gapa om! jag sa åt honom att det är från min egen personliga sida ja ska sälja kläderna och att alla kommer tro att det är jag på korten..men han fatta ju trögt och fortsatte att skrika på "sitt språk till min kompis..och nu fick jag nog så ja sa bara att nu går ja hej då.. Han kommer säkert att förbjuda henne att träffa mig i fortsättningen för att jag var otrevlig..men de skiter jag faktiskt i för de är han som är sjuk i huvudet ahahaahah!!!!!

Kommentera

Publiceras ej