konst..ig !?

1kommentarer

I kväll  funderar jag på att gå på en föreläsning de ska ha på bibblan, "Kriminal Romanens förnyelse och förfall "
de kostar ju ingenting så jag ska nog gå dit även om ingen vill följa med. De kan vara kul att hitta på nåt själv känner jag!
framöver har jag bestämt mig för att gå på lite teater föreställningar. har länge sagt att  jag vill göra de men har aldrig blivit av, så nu tänker jag banne mig göra slag i saken!

Idag är jag inte lika deppig som jag var i förrgår. hade bara en liten formsvacka.
Jag vill gå på konst utställning, poesi kväll, konserter, svamp kurs mm nån som känner sig manad att hänga på?

måste lida av nån form av personlighets störning..

1 kommentarer

Madeleine

10 Oct 2007 19:20

Svampkurs? Kamma till dig kvinna. Du kan få studera svamparna mellan mina tår ist.

Kommentera

Publiceras ej