Mohahahahaha!!!

2kommentarer

Cias senaste sms till mig: Ja visste de! Jag blev just fast i kontrollen å muddrad av pervers personal...


HaHaHa!! de är så jävla typiskt henne, ja skulle förmodligen skämmas ihjäl, isynnerhet med tanke på min Larm skräck!  Jag ringde precis upp Cia och hon satt skakandes och väntade på flyget. Hon lät måttligt road över hennes underbara start på dan först va hon nära på att missa bussen till flyget ,och sen har de tydligen missat att ge henne all info. Men som tur var så fanns de trevliga människor till hands som kunde hjälpa henne rätt.
Nu väntar ja me spänning på hennes nästa sammtal till mig..hon skulle ringa när hon var framme Lycka till Cia!

2 kommentarer

Linda

11 Oct 2007 13:24

haha, jag fick samma sms av cia och jag svarade: "Tänk att det ante mig att den här resan skulle sluta i ett trauma"...Är man förvånad eller? hahahha. Saknar dig! kram

Smalin

11 Oct 2007 20:13

Asg...typiskt vår kära syster att drabbas av detta!!!!

Kommentera

Publiceras ej