Morran

1kommentarer

Erik har verkligen hamnat i två års-trotsen nu!  ja blir gaaalen på honom snart.  nu ligger han o skriker i spjälsängen.
han o Tim har badat och erik har varit en plåga som vanligt, han testar hela tiden gränserna men se där går han på en nit! de gäller att va stenhård!!!

just nu är jag så jäkla nyfiken på vad mina kära systrar och kusiner har  sysselsatt sig med under helgen..
ingen som har hört av sig!  svikare,  måste ju få höra alla smaskiga detalier nu när jag lider av denna oerhörda tristess..ensam i min mörka vrå..? hehe som sagt va är galet uttråkad! hmm det råder tystnad innifrån Eriks rum kan de vara så att han faktiskt har mött John blund.. hoppas verkligen de. Imorgon ska jag förmodligen försöka hinna me en tripp till komvux samt veckohandling och mina vanliga kupp försök NEJ de ante mig att ingen skulle ge mig så mycket ro, monstret  sover inte,  jag upprepar han SOVER INTE !
 
Jag lär med andra ord återgå  till uppfostrandets ljuvhet..          

                                                                              ja kommer tilbaaakaaa..../ Morran.                 


                                                                                                                       

                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                             

1 kommentarer

Elinor

14 Oct 2007 20:23

Hej vännen!
Hoppas att Erik somnar snart.
Vi hörs imorgon.
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej