överstökat!

1kommentarer

Äntligen har jag tagit mig igenom denna första dag i "skolan". Det gick faktiskt riktigt bra ändå, trotts alla mina farhågor. Just nu sitter jag hemma med tre skrikande monster, Anna är hemma hos sig och städar så jag fick vara en snäll  "stora" syster och ta Tom.
Snart åker Anna och Cia till Linda i stockholm och jag blir så avundsjuk!!!! Faan, ja vill också me ju!
men,men de går fler tåg, bara de att jag saknar er så Linda o Emma!!!! mitt liv är så jäkla roligt när ni är innblandade.
min klass bestod idag (och förmodligen resten av tiden) av: 4 innvandrare och två pensionärer, ett mode freak och två svenska kvinnor i 40-års åldern..och sen jag då..hehe. mina favoriter just nu är deffenitivt pensionärerna!
Sigvard* hade lite svårigheter att se dataskärmen och hörde dåligt, stackarn faan att jag inte kunda banda dom när dom prata, de lät precis som Farmor och Farfar in action haha!

Nej, nu ska jag surfa vidare medans barnen ser på bollibompa! Tack för din närvaro idag Ellen!

1 kommentarer

Elinor

10 Oct 2007 09:18

De va så lite så vännen!!
Kram

Kommentera

Publiceras ej