västmanland..

0kommentarer

Japp nu har vi åkt till fagersta i hopp om att få ordning på bilen en gång för alla.
Mattis hjälpte oss lite me bromsarna idag och på ons åker ja till Far så får han fixa resten.
Imorgon ska jag hälsa på Andreas och hans familj och så hoppas jag att Micke och Mia har tid för mig nån dag oxå.
Har desvärre inga pengar på min skit mobil och den krånglar hela tiden så hoppas att ja får tag på alla när ja väl har tid att åka med bilfaan. Undrar hur mycket alla därborta stör sig på mig när jag aldrig kan planera mina besök lite bättre, men de är så svårt jämt ,antingen uppehåller Far oss eller så hinner man helt enkelt inte. de är så svårt att få tiden att räcka till alla utan att de bli total kaos!
Måste få tag på Lá Camilla oxå för nu var de ett bra tag sen ja hann träffa henne och hennes goa familj.
Ska väl se till att komma hem till torsdag kväll eller tidigt på fredag.

Har aldrig velat fram o tillbaka så mycke som  nu.. vet inte hur ja ska ha de me nåt!  jaja lives a bitch first you live then you die....

Kommentera

Publiceras ej