skåne

1kommentarer

Nu är vi här! det var nog den värsta bilfärden hittils..Tim,Tom och erik skrek praktiskt taget hela jävla vägen.
vilket så småningom också ledde till att jag och anna förvandlades till skrikande monster.

vi försökte vara lugna och trevliga i ca 1 timme men när våra öron tillslut fick nog så gick det inte att resonera längre. Jag kan erskänna att jag sjönk lågt ett tag när jag hota att släppa av dom till trollena som bor i skogen och som äter små elaka barn till middag..men det är ju nästan sant ju!

nu när vi har varit här sen i torsdags kväll så tänkte vi att dom skulle hinna lugna ner sig något..men ack så fel vi kunde ha. Mina barn har förvandlats till gremlings!

Nu är jag själv här med tim och erik vi ser på bortspolad. Anna cia och Tom åkte till Lund för en stund sen..vi var ju så smarta som först nu kom på att alla inte får plats i bilen! Vi som hade tänkt att åka till malmö och fönster shoppa..

nu ska jag mysa med mina änglar innan de andra kommer tillbaka

1 kommentarer

Linda

08 Sep 2007 16:06

Låter som en dröm, det där med gremlings-ungarna! Hoppas ni har det bra i övrigt, miss you guys! kram/Linda.

Kommentera

Publiceras ej