Get rich ore die trying?

1kommentarer

Fan, håller nog på att bli lite sjuk.. mycket irriterande, har inte tid med det just nu.
Skulle ha åkt hem vid 3, men orkade inte så jag åker imorgonbitti istället, är hos Thomas igen.
Kom ganska sent i söndags så blev inget långt besök.

Kan någon vänlig själ Skänka mig en större summa pengar?! skulle vara synnerligen givmilt.. och tänk så bra ni skulle känna er, jag menar det är ju för en bra sak! Att hjälpa en människa i nöd, finns det nån bättre känsla!

Nej, jag anar att ingen kommer att göra detta för mig, får nog drömma vidare om  den där stora väskan med pengar som jag plötsligt hittar (till min stora förvåning) i en glänta någonstans inte långt ifrån mitt hem..
Undrar vad man skulle göra först om man mot all förmodan skulle komma över en ansenlig summa pengar..
är det värt att fundera över? kanske är onödigt då chansen imitt fall med största sannolikhet är minimal.
nää ,get real!
Lifes a bitch first you live then you die..

1 kommentarer

Anonym

14 May 2008 23:27

PEEENGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!

Kommentera

Publiceras ej