Sol

1kommentarer

Sitter hemma hos Anna just nu för min dator har kraschat igen.
Mår lite små illa utav smörgåstårtan och prinsessbakelsen som jag tidigare lyckades klämma imig..
Anna bjöd sin fattiga syster som vanligt! 
Ogillar att vistas på stan nu förtiden då man aldrig har råd att unna sig något.. finns allt för mycke frestelser på stan! så mycket man borde köpa och skulle behöva..

Har vart hos sjukgymnasten idag. "kroppskännedom" känner mig väldigt tveksam til övningarna hon försöker me mig..

-känn den inre solen stråla och värma.. känn hur du blir varmare i hela kroppen, likt vågor som sköljer genom din lekamen
..

Skall strax åka och hämta kidsen från lokalen, vad vi sedan ska fördriva dagen med har jag ingen aning om.. känner mig tråkig idag, som vanligt!

1 kommentarer

Anki Berghagen

09 Apr 2008 17:59

Kroppskännedom är en gåva som skänker dig frid och harmoni och inre styrka likaväl som yttre.. var glad för det unika tillfälle som du har erbjudits istället.. och kom i håg VAR STARK! Kram och må ljuset gå med dig/Anki

Kommentera

Publiceras ej