Paranoid

2kommentarer

Ja, har ju en viss tendens att vara det...
Nu känns allt bättre, finns ingen jag irriterar mig på och allt e bra förutom min förskylning!
Stefan var snäll och tog barnen igår kväll så att jag kunde få sova. Nu har jag knaprat i mig alvedon och mår lite bättre faktiskt.
Jag vill flytta här ifrån ... saknar Vissa alldeles för mycket ibland. Vi får väl se när det blir, hoppas ju att det kan ske ganska snart iallafall. Så mycket å tänka på bara...

Nu orkar jag inte skriva mer, ska nog sova lite igen, så jäkla tråkigt!

2 kommentarer

Elinor

26 Aug 2008 22:21

Men Ida, jag vill inte att du flyttar :(

Hoppas att du kryar på dig!

KRAM

Anonym

27 Aug 2008 10:17

Du ska inte flytta Ida.. då blir jag manodepressiv..



Förresten vad faan har Hdm att erbjuda en smart tjej som dig????



Kommentera

Publiceras ej