God jävla jul!

2kommentarer

   

Jag har stressat arslet av mig som så många andra denna julen. Fortfarande många kvar som jag skulle ha köpt paket till
Men man får väl ta det (om man har pengar kvar) efter Julafton eller nyår...
Idag har jag iallafall fixat lite paket till snyggingen ;) får väl se om det blir bra.
-Anna, du får paket när jag kommer hem igen... förmodligen efter nyår! Ska köpa nåt till Malin efterson hon köpte en jacka till mig och nåt litet till Dina och Cia eftersom dom snart ska ha barn... kommer bli ruinerad ju!
Merlin fyller år idag och jag har bakat lite och snart kommer det lite folk hit... Bäst och fia iordning lite kanske. Imorgon bär det iväg till Thomas Far en sväng efter det till Min far där mina kära systrar är iår.
Allt kommer bli riktigt drygt är jag rädd för.. men,men är det jul så är det!

2 kommentarer

Madeleine.

23 Dec 2008 19:43

Haha ja jag befarar att denna jul kommer bli total kaos. Annlouise fick magsjuka igår men kommer idag ändå, pappa har mest troligt fått lunginflammation men kommer ändå upp ikväll. Det blir liksom inte julfirande utan mer som en jävla sjukstuga här :P Själv har jag nog fått krupp eller nått, hostar tills lungorna nästan flyger ur käften på mig. underbara jävla jul! Hoppas ni är friska och får en alldeles perfekt julafton iaf =) Saknar dig jättemycket!!!! Kramar!

Elinor

25 Dec 2008 19:11

Hoppas du hade det bra igår.

Saknar dig.



Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej