Ludmilla

1kommentarer

Jaha... Min dator är fortfarande död, inga nya återupplivningsförsök har jag orkat mig på.
Sitter hos Anna som vanligt för att låna datorn en liten stund, ungarna springer runt och har sönder saker och äter henne ur huset som hon muttrade när hon kom farandes förbi mig nyss.
Faan va trött jag är hela tiden... har inte haft råd å köpa några näringsdrycker så det kan väl vara där skon klämmer.
Har nog fan inget spännande att komma med idag... hatar min bil som vanligt, den immar igen när jag ska köra så man inte ser något och fläkt jäveln är sönder så det är inte så jäkla lätt att få bort det...
Lilli och Sussi ska vara med i melodi festivalen... jaa, inget spännande som sagt



snabbt växande muskler sätter guldkant på tillvaron därför ska jag nu dopas...

1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

02 Dec 2008 19:44

Jag kommer faan inte in på min bloggsida.. sså va faan??



Lilli&Sussi.. vart är världen på väg?

Kommentera

Publiceras ej