Opps!

7kommentarer

Faan va bra...  min plånbok och väska försvann när vi var ute i Lördags,inget körkort inga pengar..
som tur är så hade jag inte mycket kontanter i plåsskan men ändå!
jävligt taskigt läge kan man säga eftersom jag skulle åkt hem i dag egentligen,
Har spenderat morgonen med att ringa runt lite över allt för att spärra kort mm.
Bara vägverket kvar nu då..undrar va de kostar att få ett nytt körkort?! FAAN.

Jag saknar Tim o Erik, jag skall hitta på nåt kul med dom när jag kommer hem för att gottgöra min frånvaro.
Sen är det full fart med skolarbetet igen.


Jag sitter här och försöker hålla skenet uppe..som vanligt..

7 kommentarer

Linda

04 Feb 2008 14:11

Fy fan. Ibland känns det bara som att hela världen är emot en. Man vill bara skrika: VEM FILMAR?!

Men jag lovar att det kommer att gå över. Det är din tur med tur nu. Kraaam!

eda

04 Feb 2008 15:53

Tack Linda, skönt att du alltid förstår mig! Kraaaam

Mia

04 Feb 2008 22:16

men fy fan va pissigt, nån aning vem som kan ha tagit väskan?

eda

05 Feb 2008 23:16

nä ingen aning..förhoppningsvis finns den kvar på kingen.. jag vart nog lite full så höll nog inte super koll är jag rädd för hehe..

Anonym

21 Feb 2008 23:58

gud vad vackert så snuttelurigt.blää

Elvis Lever

22 Feb 2008 12:10

haha... Stort vokabulär å uppfinningsrikedom för att åstakomma ovanstående kommentar! :)

eda

22 Feb 2008 12:59

Hahaha!!

Kommentera

Publiceras ej