Själviska kossa..

5kommentarer

Ja vill inte åka hem..

Det snöar ute..faan va ovanligt!  Idag har jag handlat och lagat mat..försökt laga mat! "Vissa" har ju inga normala kryddor för faan.. men de gick tillslut att äta ändå. Ekkoren har inte synts till trots att jag ihärdigt har sprungit fram o tillbaka i fönstret och spanat efter ett livstecken..rest in is?!


-Vad vill du hitta på?

-Inte vet jag du får bestämma..

blir väl nån öl osv frammåt kvällen misstänker jag..lär ta det lugnt om jag ska kunna åka hem på söndag eller måndag..

-kanske skulle man spela lite gittar då medans du ändå sitter och skriver.
(guitar hero) Ja man ska väl alltid lära sig nå nytt, jag är så jävla kass på det där trots att jag fortfarande kör på easy  MEN jädrar jag ska sopa banan med snyggingen innan han vet ordet av. Det är träning som gäller nu..så fort jag är ensam..

5 kommentarer

Linda

03 Feb 2008 11:04

Vi kan träna guitar hero ihop. Jag måste också öva!

Elinor

03 Feb 2008 21:43

Hej babe.
Hoppas att du har haft en trevlig helg.
Kan vi inte försöka att ta en "tjejfika" hemma hos mig i veckan?? Med Sofie och anna mm..
Kram på dig!

eda

04 Feb 2008 15:55

Jo tack gärna! fika och övning..

Anonym

04 Feb 2008 18:45

Vad gulligt

Dimone

05 Feb 2008 18:43

Själviska kossa! hmm intressant ordval måste jag tillägga.. vem är det du syftar på tro?

Kommentera

Publiceras ej