skolstart

3kommentarer

Japp då är det dax för en termin med svenska då..funderar på  webbdesign me Ellen oxå..
men det finns ju en massa annat kul oxå såklart hmm jaja får väl se va som händer.

Faan vad snus suget har blivit värre igen då, har redan snusat två idag INTE bra, av nån konstig anledning så blir suget värre av att gå i skolan MYCKE värre! sitter idetta nu och funderar på att synda igen..men jag får faan hålla mig har faaan inte råd att börja me skiten igen så hutlöst dyrt! Nää då jag uppenbarligen inte har nåt vettigt att komma med så slutar jag genast att skriva

3 kommentarer

Elinor

07 Jan 2008 17:03

jooooo, tänk så kul vi ska ha!!
Kram på dig!

Linda

07 Jan 2008 21:42

Läses webbdesign också på ute på stubbfarmen?

eda

08 Jan 2008 20:35

haha
ja älskar dig Linda min störda kusin!!

Kommentera

Publiceras ej