Vicknings

1kommentarer

Nu sitter jag i sängen och vräker i mig chips.. Har vart en bra dag idag, soligt och skönt!
Barnen och jag har hoppat studsmatta, solat lite och käkat kycklingklubbor me potatissallad på verrandan.
Sen gick  vi till stan en sväng. Köpte bad kläder ett par linne byxor och leggins. Känner mig nöjd över mina köp, trots att mina pengar försvinner mer å mer .. sjukt mycke pengar ja gjort slut på av mina skattepengar.. 5000 kanske! Jag har iofs handlat mer mat än jag brukar och på dyrare ställen, typ ica osv. Brukar ju vanligtvis vara snål å handla på netto. Sen har ju vissa, (nämner inga namn) någonting imot billigare märken på mat. " meh, du kan ju inte köpa andra fiskpinnar än findus" 
Ja och bensinen är ju inte billig har desutom tankat för 600kr ca 4 gånger sen jag fick pengar..  faan jävla skit och så ska jag betala bil skatten nu på 2044kr! glömde ja nästan! Ha ha ja, då finns det inga skattepengar kvar!
får nog pengar imorn som tur är.. känns inte som pengarna är det största bekymmret just nu ivilket fall som helst.

Imorgon bitti ska vi upp i tid och åka iväg till nåt mysigt ställe med barnen så hoppas solen vill skina då.
Vet fortfarande inte när jag ska åka hem..
känner mig lite.. sjuk i huvudet imellanåt

1 kommentarer

Anonym

18 Jun 2008 12:39

Låter mysigt! Du förkänar lite shopping!



Jag vill ha er hem snaaaart!



Älskar er!

/ Anna

Kommentera

Publiceras ej