Inga kakk i byxan

0kommentarer

Föresten! fy faan vad skönt det är att erik är helt blöjfri! behöver inte nån på natten och ingen i bilen, känns helt jävla underbart ska jag säga er!!!
Nästa vecka fyller Tim 6år! 14 november närmare bestämt. Då blir det lite kalas för min stora kille.
Jag hoppas att min underbara pojkvän kommer hit snart för jag saknar honom redan jävligt mycket, vet inte vad jag skulle göra utan honom! Bara älskar...

Sitter hemma hos Anna nu och har gjort det i några timmar nu... barnen skriker och lever rövare precis som vanligt!
Erik dök precis upp vid min sida och skrek och bölade om att Smeagol skrämmer honom... Tom och storebror försöker skrämma upp min lilla "bebis" så nu har jag sagt åt dem att sluta upp med dummheterna... får väl se hur länge friden varar... nu ska jag dricka lite kaffe igen och tjöta med Anna Panna.

Kommentera

Publiceras ej