"kaffekoppsneuros"

3kommentarer

Jag lider av socilafobi just nu värre en nånsin. Vill inte ringa till nån, vill inte prata med nån... det känns bara jobbigt och jag får ångest och känner mig som världens sämsta människa. Men jag är ledsen! jag är sån här! jag är inte kapabel till att vara en bra vän, jag vet inte hur man gör. fårlååååt.
Undviker att svara när det ringer... undviker att ta tag i saker hur viktiga de än må vara. Ringde inte ens pappa igår... skickade ett sms ialf. Undrar faktiskt vad det är som ska vara så svårt.  Måste ringa vaktmästarn eftersom det är stopp inne i slasken , men vill inte... drar mig för att göra de... måste tvätta men vill inte... måste ringa sjukgym men vill inte...
Jag måste ta tag i mina problem innan dom tar över helt , jag vet detta men orkar inte... fortsätter bara att göra det jag gör bäst: skjuter upp allt tills det sammlas till en stor bomb som vilken dag som helst hotar att explodera rakt i mitt anskikte!

Hjälp mig!!!!!!

3 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

10 Nov 2008 19:48

Skit i alla måsten idag då.. och ta det i morn, så kanske jag kan hjälpa dig lite.. Älskar er!

Linda

10 Nov 2008 20:06

Det viktigaste klarar du av - att ta hand om din familj. Klanka inte på dig själv vännen. Älskar dig, du är bäst.

Elinor

11 Nov 2008 09:47

Puss på dej vännen. Säg till om du vill ha hjälp med något..

Kommentera

Publiceras ej