Hemma

0kommentarer

Nu har min dator gått dött igen så lånar Stuffs idag.
Jag har varit i Hedemora  i 3 dagar kom hem igår. Har varit jätte skönt att komma bort lite.
Thomas åkte iväg till danmark igår bara ca 100 mil körde de på en dag!!! hehe... fy faan va drygt.
Han ska jobba där ett tag, minst 2 veckor längst till 5 dec. Men det ska nog gå bra, hoppas det är ett bra jobb bara.

Annars inget nytt spännande som har hänt här, Tims kalas har gått bra och han fick en massa fina presenter som han är oerhört nöjd över! Jag har Erik hemma idag, han är så söt och jag skulle ändå ingenstans idag.
Han är oftast en snäll och söt liten pojke bortsett från att han 5 minuter innan vi skulle åka i söndags lyckades
göra en översvämning i badrummet där han stod och plaskade glatt när jag kom in och spärrade upp mina  ögon med en förfärad stressad blick... jag hade skickat in honom till badrummet för att tvätta sina kladdiga färghänder efter att han hade varit och roddat på Annas tavla igen... men tydligen var det roligare att låta kranen stå på så allt vatten forsade fritt nedför handfatet (kan ju tillägga att mitt badrumsskåp är placerat precis under handfatet) så allt som fanns i det skåpet var dyblött... Liksom golvet som var fyllt med vatten. Stressad som jag var där jag stod och packade de sista väskorna så glömde jag ju bort honom där inne tills jag kom på att kranen nog hade stått på ett bra tag... rusade dit och fick syn på det jag befarade... Jäkla unge!!! Det var bara att lyfta ut ungen slänga på 5! handukar hänga upp dem och ta hand om skåpsgrejerna så snabbt och effektivt som möjligt. Fy faan vilken stress, Stefan stod ju och väntade på oss på sitt jobb där vi skulle hämta honom för han skulle med i bilen till fagersta.
Ja, ja fick på honom torra kläder igen och slängde på dem ytter kläder packade in allt och alla i bilen och sen var vi äntligen på väg till Dalarna.

Nu lär  jag fixa irodning lite här och laga mat hoppas alla mår bra.

Kommentera

Publiceras ej