onsdag

2kommentarer

Nu sitter jag och slappar lite framför datorn med en kopp kaffe, orkar inte göra nånting ansträngande har ont ihela kroppen . Snart ska jag iväg till Far och fixa på vinterdäcken så det blir klart innan vintern slår till.
Det är riktigt jävla kallt här! bara en tidsfråga när snön kommer. Jag ogillar vintern väldigt mycket, iallafall när man ska köra bil!
Imorgon ska jag hämta barnen som befinner sig i fagersta och åka hem till lidköping igen.
På fredag ska jag,barnen och Anna dra till Cia är det tänkt... ingen av oss har dock några pengar så hur vi ska lösa bensinkostnaden är en annan femma! Fick höra att Linda ska åka till Cia oxå så det kommer bli extra trevligt!

Hatar känslan av maktlöshet när någon i sin närhet far illa... man kan inte göra något utan att riskera att förlora denna människa för att man lägger sig i...
Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om just nu men detta är inte rätt ställe att ventilera av sig på
jag får väl börja med mina dikter igen...

2 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

29 Oct 2008 19:09

Saknar er massor.. men ses i morn!!!



Kärlek!

Elinor

29 Oct 2008 23:24

Vad är det som har hänt???



kram

Kommentera

Publiceras ej