stress

3kommentarer

Idag har jag fixat presenten åt Thomas. Pratat med Läkare, fått operationstid till nästa vecka. Sen har jag haft en smula ångest som vanligt. Funderar på vad faan jag ska klä ut mig till den 25:de som inte är för dyrt osv.
Ska upp tidigt imorgon och lämna barnen, sen bär det iväg till stan vare sig jag orkar eller ej... måste fixa allt denna vecka eftersom jag blir borta hela nästa. Måndag ska jag till sjukhuset och skriva in mig och tala mer med läkaren. Sen åker jag hem.  På tisdag åker jag tillbaka till skövde igen för operationen, blir kvar över natten för observation. Kommer om allt går som vanligt att vara hemma på onsdag igen. Mår väl skit hela veckan sen åker jag iväg till Hedemora på måndagen. Vet ifaan hur jag ska orka, men de blir nog bra! Nu måste jag sluta det ringer... sen ska jag sova, godnatt alla goda.

3 kommentarer

Linda

07 Oct 2008 22:24

ska du opereras? sköt om dig, kraaam!

Anna Auf Rubenstein

08 Oct 2008 13:10

Jag fattar inte hur du skall orka åka till hedemora i ditt tillstånd sen men.. du vet ju själv hur dålig du mår efteråt och hur nedsatt du blir.. och du är dessutom lite förskyld och opereras du då (vilket du inte får om du visar minsta tecken på förskylning) kanske du får dubbelsidig lunginflammation.. och sist du fick det vara du nära på att dö liksom..



Tänk dig för Ida!!



Älskar er!

Madeleine.

08 Oct 2008 22:26

Ska du opereras igen? Men säg nånting då, människa! Jag måste veta om jag ska vara orolig för dig eller inte fattar du väll!? Jag hoppas iaf att det går bra och att du tar det lugnt efteråt!! Jag kommer hata dig om du kör slut på dig helt, så du vet!!

Kärlek<3

Kommentera

Publiceras ej