Ännu ett spännande innlägg...

1kommentarer

Jag är hemma hos Anna just nu och monstret har äntligen vaknat ... Hon har legat och snarkat i soffan sen jag kom hit.
Jag vill ha kaffe Anna tänker jag..
-Jag vill ha kaffe och jag vill ha de nu! skriker Anna
hm.. konstigt att vi tänkte på samma sak...
-Varför gör du inte kaffe till mig då?
-Därför att de inte finns nåt, annars hade ja ju gjort de ja håller ju på å dör... grymtar Anna.

Jaha, tack för den ... jag har ju bara suttit här och väntat på mitt kaffe i en timme nu!   jävla Anna..
Nu ska hon göra iordning sig för hon har en nageltid hos malin kl 12. Jag hade tänkt att ja skulle fixa bilen på nå sett men tycks inte finnas nån som kan ´hjälpa mig me det, så nu ger jag snart upp! Fan,faan,faan.
Jag får väl pallra mig själv hem, och sitta och gråta över min skitbil ett tag..

1 kommentarer

Anonym

22 Sep 2008 20:19

Jaha?? Va du hoss mig idag?? hmm.. måste varit trött asså..

Kommentera

Publiceras ej