Grattis Anna!

5kommentarer

Ja, idag fyller vi år då... kul.
Jag vaknade tidigt av att sitta frammåtböjd med krampaktiga hostanfall. Mår fan inte så jävla bra alltså.
Igår kväll mådde jag riktigt dåligt igen orkade inte göra något. Jag hoppas jag mår bättre lite senare så man orkar ta emot allla som kommer hit. Thomas kommer oxå hit idag :) Och det ser jag fram emot.
Varför ska min kropp vara så jävla kass för? Imorgon har jag varit sjuk i tre veckor!
Men det kunde alltid vara värre... min bil kunde ju vara sönder eller nåt... eller vänta nu! Det är den ju....

Ja ursäkta om jag låter lite självömkande är bara så jävla trött på skiten. Jag är iallafall mycket glad och tacksam över att barnen mår bra.
Nu ska jag försöka dricka min näringsdryck och sen hoppa in i duschen.

5 kommentarer

Anonym

11 Sep 2008 09:41

Grattis my beloved dear twinsister!!

Mia

11 Sep 2008 17:43

Grattis! och krya på dig!

Madeleine.

14 Sep 2008 22:35

Lite snålt med uppdatering här tycker jag ;)

Madeleine.

15 Sep 2008 19:41

Haha jaa hon har redan fött, är du lite efter lilla ida?

linda

17 Sep 2008 17:39

uppdateeeeera...jag får ju blogg-abstinens

Kommentera

Publiceras ej