säg den lycka som varar för evigt...

3kommentarer



känner mig på ett fruktansvärt humör... synd att folk inte fattar när de ska ge sig. Så himla osmart att försöka reta upp mig jag kan försäkra er om att det är en mycket korkad ide... jag tänker inte ge mig jag vet när jag har rätt... och det har jag ALLTID! hehe...

En jävla massa människor jag måste hälsa på... lite svårt att få de att gå ihop när alla envisas med att bo så långt bort! och jag tänker hädanefter vara försiktig med min bil så det blir nog ingen lånresa på ett tag.
Nu ska jag döda någon hej då...

3 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

28 Sep 2008 15:51

Oh no! Don´t do it!!!

Linda

28 Sep 2008 16:55

Spänningen är olidlig...vem fick mista livhanken?

Elinor

29 Sep 2008 08:19

Vad har hänt??

Ring mig...

kram

Kommentera

Publiceras ej