Stress, skolstart,kalas

3kommentarer

Har stressat som en idiot hela dagen känns det som. Men har väl en viss tendens att stressa i onödan... Har faktiskt blivit bättre på det där, tänker åtminstone på det mer och försöker lugna mig något.
skolstarten gick bra för Tim, känns sååå skönt att Emma går i samma klass så man känner någon! Tycker nog Tim också.

Stör mig på vissa så kallade vänner längre bort just nu... Har tröttnat på att jag ska ha dåligt samvete för att jag inte hör av mig så ofta när jag tänker på att dom ALDRIG hör av  sig själva! Så nu lägger jag ner. Vill man mig nåt så får man fan höra av sig själv också.

Jag borde gå och lägga mig, ska upp  tidigt med Tim och Erik. men vill inte sova, uttråkad!
Kräftskivan jag var på i helgen var skit kul! Jag behövde verkligen komma bort lite. Tackar gudarna för att jag inte drack nåt för jag kände mig bakis i två dar efteråt. Anna blev ganska rund under fötterna dock,haha! men vi hade nog alla trevligt!

Har varit på kalas med barnen hemma hos Maria och Allen. Emma fyllde 6 och Maria fyllde 30! Imorgon är det fest för Maria. Jag har erbjudit dom barnvakt så att dom kan få gå ut tillsammans för en gång skull. Blir bara Måns då eftersom Emma skulle till mormor. Eriks bästa vän Måns! Så söta ihop de små hulliganerna. Det kan faktiskt bli kul både för dom och för mig! Jag kan allt ryta ifrån om det blir för mycket liv. 
Finns så mycket jag känner att jag skulle vilja skriva om just nu men känner inte riktigt att detta är ett bra ställe så avvaktar nog...
hoppas alla de jag älskar mår bra, nu ska jag sova, vare sig jag vill eller ej. Peace out!

3 kommentarer

Anna karlsson/Blom Bergenstråle

21 Aug 2009 17:16

Bra att du äntligen fattar att du inte ska ha dåligt samvete för alla... för dom kan åxå som sagt ringa och kolla läget.. du är för snäll... vad faan får du tillbaka???



Älskar er!

Louise

21 Aug 2009 18:28

Du har mig vet du! Vi får skaffa sånna häringa plastburkar med tråd som går mellan våra hus! Som en väldigt billig variant av komradio :)

loijsan

21 Aug 2009 20:07

skönt o få umgås o vara den som faktiskt mår kanoners dagen efter me;) haha



Har han börjat skolan nu? =)) uuusch stora killen ju!

Åren bara rinner iväg!

Kommentera

Publiceras ej