Dop

1kommentarer

Emmas kalas var roligt för både oss och barnen, jag och Anna åt lite för mycket bara..hehe. sätter in bilder på kalaset.
Dagen efter vart det fest för Mia som har fyllt 30.  Tog med mig barnen ganska snabbt så att alla kunde festa obehindrat. Fick med mig Tompas också. Alla 4 har sovit hos mig.  Tim och Tom förde mest väsen och liv, men dom somnade så fort jag delade upp dom. 
Idag ska vi på Dop. Sixten ska döpas, barnas kusin. Jag måste hinna färga håret idag och slå in presenten får jag fan inte glömma. Har mått skit sen i gårkväll, mår bättre nu dock som tur är. Orkar inte må skit jämt. Önskar att man var frisk och slapp alla jäkla backflöden andningsbekymmer och värk hit och dit.

Måste väl fixa lite här nu då... ha det bra alla goda


     

1 kommentarer

loijsan

26 Aug 2009 15:35

mmm tåååårta;) gotta!!

Kommentera

Publiceras ej