imodium

3kommentarer




Just som jag trodde att jag och Erik börjat bli lite, lite bättre, så spyr han hemma hos Anna!
Stackars liten! Nu ligger han och sover i min säng och jag spänner mig för varje litet läte han gör...
Jag är fortfarande förskyld och lite febrig från och till men har alvedon och nässpray så jag klarar mig. Men jag vill och orkar inte bli magsjuk också!!! Blir ju att sitta i karantän här hemma i en vecka till då.

Thomas åkte hem idag, hoppas han klarar sig ifrån all denna sjukdom... Vi har inte kunnat göra nåt när han har varit här, för först vart Erik dålig samma dag som Thomas kom hit och sen blev jag ju sjuk, och nu detta!

jag måste ha Pengar till bilen! ska laga den i feb/mars. Ska bli spännade att se vad man får punga ut tillslut!
faan va pengar man skulle spara in om man inte hade den där bilen...
nu måste jag nässpraya mig själv och innvänta kaskad spyor och möjligtvis akutt diaré



3 kommentarer

Linda

01 Feb 2009 22:46

Jag tycker så otroligt synd om dig, och jag hoppas vid min svans att du slipper magsjuka. det är ingen kul grej alltså. åkte dit i fjol och jag minns det fortfarande med fasa.

Anna Auf Rubenstein

02 Feb 2009 20:51

urk.. denna dryga väntan..

eda

02 Feb 2009 21:10

Tack! jag tycker också väldans synd om mig själv och lill-Erik!!!

nää, vi mår ganska bra under omständigheterna...

får väl se om man mår lika bra imorgon dock!

Kommentera

Publiceras ej