kakk

4kommentarer

Känner mig rastlös... vet inte vad jag ska göra idag. Tim ska hämtas snart och jag lär se till att hitta på nåt.
Måste handla lite för de få korvören man har kvar. Har frenetiskt försökt nå min tvillingsyster men hon behagar inte svara.
Jag är latast i världen just nu. Har ingen kraft eller ork kvar i kroppen efter denna jävla skitförkylning, börjar dock sen två dagar tillbaka bli bättre... kan andas utan nässpray :)
Jag borde verkligen städa här... gå ut med sopor, dammsuga och sortera lite. Ett jätte berg med tvätt hotar att välla över sin nuvarande plats och täcka hela lägenhetsytan. Faan! ORKA

4 kommentarer

Elinor

16 Feb 2009 20:14

JA än så har jag inte känt av något peppar,peppar

Puss <3



loijsan

17 Feb 2009 22:19

Joni o ja pratade idag om att vi måste åka ner snart! om så bara för en natt men vi måste ses =/ saknar er så mycke!

Älskar er!

Anna Auf Rubenstein

18 Feb 2009 08:44

Sorry

Louise

18 Feb 2009 11:27

Men det var väl fiiina porträtt dom fick av tatueraren!hahahaha. Den enda som skulle få tatuera in ett porträtt på mig är Kat von D, fast hur troligt är att det skulle hända!

Kommentera

Publiceras ej