Stora Moder!

2kommentarer

Allt är Cias fel... Först började jag läsa grottbjörnens folk och det var verkligen 400 sidor tristess resten var liiite mer spännnade och jag läste klart boken eftersom jag ändå börjat. Problemet är att jag har 4 fortsättande böcker här hemma och jag måste läsa klart dom har jag fått för mig. Jag hatar Ayla! hon är så jävla duktig hela tiden , iandra boken (hästarnas dal) var jag nära att garva ihjäl mig när jag läste sidan 443 där hon sitter och sjunger "duett" med fåglar!! Ja, Cia vet vad jag menar haha!, hon har väl läst hela serien, vet inte hur många böcker det är... men tror det är över 8?.



Jag är trött idag och vet inte vad man ska orka hitta på med barnen. Ungarna har turats om med att hosta hela natten.
Hoppas inte att de blir sjuka igen bara, för nu får det väl faan vara bra med sjukdomar!
Har inte kunnat sova så bra nu när snyggingen inte ligger brevid mig i sängen. Saknar honom redan, man vänjer sig så snabbt vid att ha nån nära...
Nej, jag får väl kasta mig in i duschen och göra i ordning mig lite så man kan hitta på nåt innan ungarna förvandlas till gremlings och river hela lägenheten.


2 kommentarer

Louise

23 Feb 2009 21:17

Är inte dom böckerna rätt snuskiga?? hahaha! Har för mig att min syster läst dom och hon sa det. Blir dina ungar oxå små monster ibland hihihi

Beelzebjörn

01 Mar 2009 09:08

Fan... blev det åtta delar? Shake the disease ;)



Jagade in på din blogg från Lando via din länk, förresten. Höll på att bilda mig en uppfattning när vidden av Jean Auels ondska blev uppenbar.



Scary stuff.

Kommentera

Publiceras ej