Skåne

4kommentarer

Nu är vi framme i Eslöv. Resan gick bra, förutom att jag var nära att avlida... kommer hem på torsdag igen.
Det värker inte lika mycket i tanden för stunden... får väl se om det går över eller inte, annars blir det akut tid när jag kommer hem igen. Cias mage är enorm! ser ut som att ungen ska ploppa ut vilken minut som helst hehe...
Har saknat min älskade syster!
Anna var helt psyko i morses och skrek bland annat Fitta till mig innan hon slängde på luren i örat på mig. Hon var lite stressad sa hon...? suck!  Det kommer att bli kul att vara här och jobbigt att åka hem eftersom man aldrig vet när man kan träffas igen.
Men just nu ser jag fram emot helgen också då jag förhoppningsvis får besök...
Nu ska jag slänga mig på soffan, anna, cia och tom gick iväg och skulle hämta ungarna och sen en snabb handling så jag hinner nog vila lite. Ha en bra dag alla goda.

4 kommentarer

loijsan

21 Jan 2009 11:10

oh när kommer bebben?

Hälsa o gratta så mycke=)

Linda

21 Jan 2009 11:19

Ja nu är det inte långt tills det är dags för bebisen! kram till er alla!

Elinor

21 Jan 2009 11:27

Så ni är i Eslöv.

Då får ni hälsa Cia!



Va rädda om er <3

Anna Auf Rubenstein

29 Jan 2009 09:54

NU FÅR DU TA OCH UPPDATERA!!!!!

Kommentera

Publiceras ej