skit

2kommentarer

Nu är jag så trött så ja inte vet riktigt vart jag ska ta vägen orkar inte äta orkar inte tjata på barnen orkar faan ingenting.
Jag somnade  en stund på kvällen igår sen vaknade jag vid 00.30 och hade så jääävla ont i kroppen och den där satans jävla visdomstanden! Hade faan ont över allt var nära att spy  men slapp som tur var tog en alvedon och låg och pressade huvudet mot en kall trasa. Men har fan inte kunnat sova nåt sedan jag vaknade. Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt det käns lite bättre för stunden i tanden så då innväntar jag alla andra krämpor igen som vanligt...

2 kommentarer

Anonym

19 Jan 2009 16:08

Tandvärk är det värsta som finns. Mamma sa att det gjorde mer ont att rotfylla en tand än att föda barn.

Linda

19 Jan 2009 16:09

Kommentera

Publiceras ej