"Din snippa stinker"

3kommentarer

Har glömt att skriva om i Lördags, då jag och barnen hade en mys dag. Först åkte vi till badhuset och var där till stägning. Efter det åkte vi utsvultna och helt färdiga till macdonalds. Efter att ha stått i en milslång jävla kö, så fick jag äntligen maten. Gick till bordet där mina barn (som förövrigt var jätte lydiga för ovanlighetens skull) väntade tålmodigt. Tänkte försöka ta det väldigt lugnt eftersom jag inte kan äta så bra, men det gick inte fullt så bra som jag hade tänkt då det satt ett gäng ungar i 6-7 årsåldern tätt bakom oss och väntade på mat. Dom skrek och gapade och hoppade runt kastade saker på varandra osv.
Men en av ungarna hade ju den goda smaken att vråla "snippa" istället för Fitta, för ett mer exakt citat:  "Din snippa stinker" slut citat. ??? 

Det hela slutade med att jag helt enkelt (efter att ha tröttnat på ligisternas gap o skrik) vände mig om och röt mer eller mindre åt dom "att dom skulle vara tysta och lugna ner sig för det finns faktiskt folk som försöker äta i lugn och ro här"
 Deras miner var obetalbara och de tystnade faktiskt... åtminstone ett tag! sen kom deras föräldrar när maten var klar helt likgiltiga inför deras odrägliga små satans dyrkare. Blir så jääävla förbannad, ok, mina barn kan vara nog så högljuda men jag säger åtminstone till dom. Och skulle släpa ut dem om de sa sådana grejer och låsa in dem i en trång box nånstans på en tågstation och glömma dom där i sisådär 1 år!!!
Nej, men seriöst hallå eller! Hur fan är folk funtade!? Skulle ni strunta i att ert barn skrek din snippa stinker?
Eftersom föräldrarna sket fullständigt i att ungarna satt och skrek medans alla andra på hela resturangen hade lust att tysta ungarna (förmodligen för gott) så gjorde jag helt enklet det alla andra inte vågade. Någon lär väl fan säga åt dom...

over and out...


3 kommentarer

Elinor

13 Jan 2009 17:52

vilka jävla snorungar!!!!!!

loijsan

13 Jan 2009 20:00

de e sant faktiskt! nog för att ungen hade hyfs nog att iaf skrika snippa;) vissa föräldrar hör verkligen inget!

Anna Auf Rubenstein

13 Jan 2009 20:13

Haaaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaa hhhaaaaaaaaaaaaaaa jag dööööööööööööööööööööööööör av skratt!!

Kommentera

Publiceras ej