Hjulet vrider sig

1kommentarer

Idag har inte varit en bra dag, idag har varit en dryg och jobbig dag, jag har förmodligen drabbats av tourettes, svordommar avlöser varandra och min sinnesstämning pendlar lika snabbt som smöret smälter i solen.
Jag är inte en stark människa idag och vill bara vara barnledig en dag för att kunna återhämtas och bli någorlunda normal.
konstigt kan man tycka då jag har varit borta från barnen i en vecka och bara haft dem  sen i söndags.
Jag börjar tappa greppet... måste skärpa mig men vet inte hur, jag är en svag stackare just nu men missförstå mig inte nu för all del jag söker ingen sympati och inget medlidande. Är bara så förbannat jävla förvirrad hela tiden att jag snart storknar på allt. Många tankar som flyger runt i den där så kallade hjärnan, alla tankar fastnar i varandra och nu förtiden har jag till å med svårt att finna orden när jag ska prata med någon. Ska tilläggas att det är ett helt företag detta att sitta här och ens försöka skriva. Men nu märker jag att det faktiskt hjälpte lite att skriva av sig...
Japp nu har det gått några minuter sen jag skrev då jag nödgades att springa ut i köket för att tala med min lover som hällde upp lite öl i ett glas till mig need i say more!? mitt humör blev genast bättre sen om det hade så mycket med ölen att göra eller inte spelar föga roll. Som sagt; Pendlar!!!

Då är det väl bara att ta vara på mitt rådande sinnestillstånd så gott det går då man aldrig vet när det vänder igen...
NEJ Jag har inte mens och nej jag ska inte ha mens OCH NEJ jag är inte gravid jag är bara sjuk i huvudet som vanligt!


1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

05 Jan 2009 21:35

Jag vill att du kommer hem!! Saknar dig och älskar er!!

Kommentera

Publiceras ej