Hedemora

5kommentarer

Äntligen en dag med lite regn! Men vill bara ha en dag...
Vi har badat varje dag sen vi åkte hit, förutom idag då. Hur jäkla underbart som helst!
Idag har vi fixat lite här hemma och ätit underbar mat. Thomas är nere på Ica och handlar lite åt mig.
Barnen sover och livet är i allmänhet rätt skönt för stunden.

Snart är det dags för Åland! Ska bli jätte kul. Måste fixa lite grejer innan dess bara; tält och diverse saker som kan behövas.

Barnen är inne i trots perioder samtidigt, så har haft händerna fulla med deras olika viljor och utbrott. Måste de ha det samtidigt?!!!
Nu kommer han tillbaka strax så skall ställa mig och förbereda för mys kväll! Hoppas alla nära och kära har det bra.

5 kommentarer

Madeleine.

01 Jul 2009 22:18

Men hur länge bolir ni i hedemora?

Jag och barnen ska till fagersta nästa vecka, vore ju alldeles underbart om vi kunde träffas!

Anna Blom

02 Jul 2009 08:30

Faan va gött och bada.. då har du badat mer än mig för en gångs skull. jaa det skall bli underbart att åka till Emskär/Åland.. hoppas vädret blir bra bara.



Va?? är dom odrägliga dom små änglarna?? kan jag väl aldrig tro he he... älskar er!

Elinor

02 Jul 2009 09:07

Det låter som du har det bra där borta.

Hoppas vi kan träffas sen när du kommer hem..

KRAM

Linda

02 Jul 2009 16:40

Låter som ni har det toppenskönt! Längtar efter er. Vi ses på Åland!

loijsan

02 Jul 2009 20:10

hoppas att ni får de underbart på Åland nu då=))

Kommentera

Publiceras ej