Ser framåt

3kommentarer

Ja, vad ska man säga om tiden som har varit... Känslor,känslor...

Mår mycket bättre nu i alla fall. Har varit riktigt dryga veckor som har gått och jag känner mig redo att släppa all skit och bli någorlunda normal igen.

Idag har jag varit och klippt mig och känner mig nöjd! Cia med familj är hos Anna just nu och det känns kul. Har tvingat Cia att komma över och dricka nåt glas vin med mig... Snart, Lördag närmare bestämt är det dags för Bröllopp! Maria och Allen ska gänga sig! Det vart en satans kul möhippa med Maria och compani för nån vecka sen. Vi hade nunnedok med glitter snoppar på huvudena... Sjöng Sound of music låtar på torgtrappan! Höjdpunkten var när vi (utrustade med stereo) gick förbi ett gäng baptistvänner som höll föredrag om Gud mitt i stan... hehe!

Elinor har fått sin efterlängtade bebis och det blev en underbar liten Tigra. Ser fram emot att träffas så snart som möjligt.
Önskar att man hade mera pengar så man kunde åka till Stockholm och hälsa på lite, saknar kusiner och Ann-Louise...

Nya frissan:

3 kommentarer

Linda

01 Aug 2009 11:06

fortsätt kämpa på. älskar dig, vännen.

loijsan

02 Aug 2009 11:59

ooo! ja tänkt om vi faktiskt kunde ses lite oftare!

Eller ja ses alls..de har blivit väldigt dåligt me de!! Saknar ju o prata me dig...

Elinor

05 Aug 2009 22:23

Hej Ida..

Oj då det verkar som jag har missat något här..

Kan vi inte ta och träffas snart, du måste ju få träffa lilla Tigra..



Linus är bara ledig veckan ut, så vi kanske kan ta och träffas någon dag i nästa vecka..



KRAM

Kommentera

Publiceras ej