Mor

3kommentarer

Herregud... när Anna flyttar är jag ensam kvar i Lidköping...
Och jag  som tyckte man satt ensam mycket nu...

Har vart hos Mor med barnen idag. Kom hem halv 8, ungarna har verkligen levt rövare! Jag är dö trött, ungarna suger musten ur mig imellanåt . Anna, Tom, och Jonas är på Åland hos Farmor och kommer hem på måndag. Tråkigt när hon inte finns här... förstår nu hur hon känner sig när jag är i hedemora...

Imorgon åker jag till Skara och sover över hos Malin innan operationen. Har inte hälsat på i hennes nya lägenhet ännu så det är ju verkligen på tiden... Usch, jag är verkligen en dålig männikska... ringer ingen längre och hälsar aldrig på nån.
Jag vet inte varför det känns så jobbigt att prata med människor man bryr sig så mycket om... Men tror att det är för att man inte vill visa hur dåligt man själv mår ofta. Folk har nog med sina egna problem. Jag drar mig hellre tillbaka när jag mår som jag gör...
Hatar att klaga men det tycks väl vara det ända jag gör här inne, känner mig som en självömkande idiot som inte längre är kapabel att ta hand om sig själv och allting runtomkring. 
Har dock ryckt upp mig och plockat ordning här hemma för barnens skull. Nu får det vara nog!
så sjukt bara när man pendlar så i humöret... måste skärpa mig, skärpa mig, skärpa mig

3 kommentarer

Louise

23 Mar 2009 22:54

Det är ju din blogg, klaga och gnäll så mycket du vill! Det är ju skönt att få ur sig det man går och tänker på. Hoppas du känner dig bättre snart!

Anna

25 Mar 2009 19:36

Älskar dig/er

Elinor

25 Mar 2009 20:32

Hoppas att du mår lite bättre gumman!!

Puss puss <3





Ps. daffes har öppet alla dagar mellan 14-17

Kommentera

Publiceras ej