Två flugor i en smäll...

3kommentarer

Nu har jag och Erik varit på Bvc och vaccinerat oss. Som tur va så var de så snälla att de ordnade så jag fick sprutan samtidigt där inne, så jag slapp sitta och vänta i ett överproppat väntrum efteråt.
Sprutan kändes ingenting mer en ett pyttelitet stick, Erik var jätte duktig.
Tim har inte fått någon ny tid till vaccinationen, väntar fortfarande på en. Vi var ju sjuka förra veckan när de skulle ha fått den. Nu mår vi bättre som tur är. Ingen magsjuka i alla fall. Tycker att det är viktigt att vaccinera barnen, var orolig först men det måste ju betyda nånting att staten går in med mass vaccinationer gratis!
Nu slipper i alla fall min familj få svinet! Hoppas jag!

3 kommentarer

Elinor

17 Nov 2009 22:02

åh vad skönt att ni har gjort det nu :))

jag ska försöka fixa en tid i veckan till Liam..

kram

loijsan

20 Nov 2009 16:41

oh skönt o få de gjort!

Ta tänkte först strunta i de men tog de igår iaf!

Ska kolla om dom har tid till Joni oxå...lika bra o ta den när man kan!



Idag mår ja som en sjukling dock! o de va nåt fruktansvärt va armen värker!

Men de går la över=)



Pussar&Kramar

Louise

05 Dec 2009 15:10

Nu måste du allt uppdatera här lite Ida! Sen skulle jag vilja ta en fika snart :)Kram

Kommentera

Publiceras ej