Fuck

1kommentarer

Blev naturligtvis dålig bara några minuter efter jag skrivit förra inlägget. Går så jävla snabbt jämt. Feber känsla och helt matt i kroppen värk och svårt att andas. Fick lägga mig i sängen ett bra tag innan det blev lite bättre.
Är så jävla trött på detta nu...
Imorgon hoppas jag på att må bättre för då ska jag hälsa på Elinor och hennes hjärtan. Sen ska jag nog passa på och hälsa på Mor efter det.

Jag och Anna såg precis på Roast på Berns och skämdes en del som vanligt, inte deras bästa prestationer direkt.
Misstänker att det är betydligt roligare på plats. Jonas var på sjukan idag igen och dessvärre vart han tvungen att ha kvar mannicken på bröstkorgen. Men han fick i alla fall åka därifrån. Så det blir mer sjukhus besök för stackaren.
Han verkar i alla fall må bättre som tur är.
Jag är barnledig idag. Stefan tog dom igår kväll och beslöt att de skulle stanna till i morgon. Inte mig emot just nu kan jag säga! Mina små gremlings är fruktansvärt dryga att ha å göra med just nu.
Nu ska jag läsa en bok sen sova och drömma om alla mina miljoner

1 kommentarer

Anna Karlsson

08 Oct 2009 14:41

Hahha snygg bild!!!

Kommentera

Publiceras ej