Hemma

3kommentarer

Nu bor även Cia och bebis Oskar här med mig! Men det är mysigt, har ju saknat dem båda.
Anna, Cia och Oskar är i stora rummet och babblar om nåt och jag tvättar för fulla muggar. Skönt att få lite hjälp nu när de är här. Barnen fick vara hemma idag, kom hem sent igår och de ville träffa Cia och Oskar lite. Nu sitter dom och leker i Tims rum som Cia har spenderat några timmar med att städa medan jag var borta hehe...
Regn och trök ute just nu. Får se vad denna dagen bjuder på... Alla tycks ha problem och bekymmer just nu, ska det aldrig vända?!

3 kommentarer

Linda

12 Oct 2009 19:31

Hehehe, hur många bor ni hemma hos dig?! Nå finns det hjärterum finns det stjärterum. Jag bara föreställer mig att det måste va helt galet med systrarna Karlsson, och deras barn i varierande åldrar i en 3:a. Måste därtill erkänna att jag önskar jag hade fått vara med på ett hörn, saknar er!

loijsan

13 Oct 2009 01:59

mysigt när man får umgås me nästan hela familjen <3

jOhanna

15 Oct 2009 16:00

gå in på min blogg du är utmanad!

Kommentera

Publiceras ej