fick lust att uppdatera ändå...

7kommentarer

I veckan som har varit har jag mått lite bättre. Har fikat hos Louise som var snäll och bjöd på en jätte god äppelkaka
Dan efter gick vi till torget och uträttade lite ärenden. Jag köpte regnkläder till Tim för ett kanon pris. "Älskade torget"
Träffade Dina och Sixten en sväng när vi fikade på söderströms, dessvärre kan jag inte pussa på plutten då jag fortfarande är förkyld. Idag har jag städat och lagat mat. Det blev nötstek idag med brunsås å en skvätt rödvin i och brytböner och potatis. Gött!
Tim följde med Anna och Tom till götene. Erik ligger och sover och jag är uttråkad, trött och har värk.
Thomas är på väg hit nu. Skönt att ha nån att kramas med och se på film och allt det där andra som är drygt när man är själv.
Jag och Anna har sagt det förut men säger det igen: Vi hatar andra föräldrar! Sånt jävla gulligull och svensson svensson eftersträvande så man mår illa. (Anna har varit på föräldrar möte)
Sen kan jag meddela att jag hatar ordet fredagsmys... mys hit och mys dit... Kul för alla andra att dom har det så jävla mysigt jämt... hööee, snyfft! Jag då? Ja, blir lite avundsjuk kan jag erkänna. Men hatar ändå ordet för det känns så jävla patetiskt så det kryper i kroppen på mig... Men snart ska jag och Älsklingen "ha det trevligt" Så det så.
Önskar som sagt bara att det hände oftare.

7 kommentarer

Anna

21 Sep 2009 07:43

Maten var gudomligt god!!! jaa fyy feen.. jag gillar inte barnföräldrar.. med vissa untantag då.. jag är helt enkelt ingen typisk förälder..älskar min son och barn i övrigt beroende på då he he.. men det där att träffas på stan och shoppa barnkläder och skit.. näää fyyy faaan!!!

Linda

21 Sep 2009 13:06

Nu. e. det. fredagsmyyyys! "Mamma mamma, vi vill ha fredagsmys med OLW!". ..ja fy fan, jag håller med. Mys hit och dit, det står mig upp i halsen, även fast jag också uppskattar att "ha det trevligt". Hoppas du och Thomas fått en helg med mycket mys, vaniljesex och pözz och kjamis då, mohahaha.

Louise

21 Sep 2009 23:41

"mys" hos oss brukar betyda annat! hehehe!

Elinor

23 Sep 2009 23:38

Haha då ska du nog inte läsa min blogg för jag ÄLSKAR FREDAGSMYS med familjen ;-P



Tack för idag, det va kul att se er.



kram

marie

25 Sep 2009 09:32

hehe hur orkar du läsa min blogg med mys hit o tacos dit?! ;)

jag kan hålla med om att torget är bra iallafall!! :)

Louise

25 Sep 2009 10:38

Mattias!!!! Fast calle har pratat med hans föräldrar nu. Hoppas att ungen skärper sig!

Louise

25 Sep 2009 20:46

Ja han lär inte få det lätt i livet. Hans föräldrar verkar ju inte vara såååå normala! Är jättenöjd med vagnen! Snyggt med svart/röd oxå :)

Kommentera

Publiceras ej