Uppdateringar

4kommentarer

Måste ju skriva om att jag var ute i helgen. Louise har fyllt 25 så hon bjöd på lite fest. Förfesten var så jäkla rolig det var länge sen jag hade så kul. Vi sjöng singstar eller ja... Skrek! Fattar inte hur jag kunde prata dan efter. Louises syster lockade mitt hår som blev fint, kul att göra nåt nytt med detta förbannat tråkiga hår. Sen gick vi ut på stadt. Det var faktiskt skit kul ute också det brukar det ju inte vara. Vi dansade nästan ihjäl oss. Vi såg ut som riktiga muppar på hemvägen sen eller ja... Jag såg ut som en riktig mupp. Det var iskallt och jag hade skit ont i fötterna så jag kunde inte gå normalt. Påminde mig själv hela vägen om att aldrig vara så korkad att gå hem när man varit ute.
Har tyvärr inga bilder att sätta ut från kvällen... Men som sagt jag har haft det skit kul så nu har jag fått det skrivet over and out

4 kommentarer

Anna karlsson

28 Apr 2010 15:49

va kul att det var lyckat då!! faan va kul det lär ha sett ut när ni var på väg hem..faan att du inte knäppte kort! ha ha

Louise

28 Apr 2010 23:43

Hahahaha ditt nya smeknamn är numera SALLY!!!!!! HAHAHAHAH!!!!

Louise

10 May 2010 08:58

OJ! jag råkade ta bort dina kommentarer!!! :/

Louise

18 May 2010 19:20

Vad gullig du är Ida! :)

Kommentera

Publiceras ej