Södertälje/Stockholm nära och kära

2kommentarer

  

 




 Det har varit väldigt trevligt att komma bort lite från denna hålan och träffa människor man alltid saknar!
Lindas Pjäs var mycket intressant och jag blev imponerad av hennes skådespelar talang!
Det ända tråkiga med resan var att jag blev jätte förkyld lagom och bra. Hoppas jag inte smittat nån nu bara...
 Tänkte skriva ett långt innlägg om min och Lindas utekväll men kan inte koncentrera mig alls då ungarna står och gapar på varandra som vanligt, jag blir fan tokig...
Vi hade i alla fall riktigt kul och hoppas man kan träffas snart igen...

2 kommentarer

felicia

30 Jan 2010 22:15

svar: Ja, jag vet det var helt hemskt :/. Han ska tydligen gå runt och skrämma folk på tågstationen enligt en av mina vänner. Vem gör så? haha

Anna Anka

08 Feb 2010 16:55

Faan att jag inte kunde hänga på!!!!! :-( ååå vad söööööt bebben va då!!!!

Kommentera

Publiceras ej